lördag 26 september 2009

Ännu en,,,

50 minuters helkroppsmassage... Check

Som ni hör så mår dom fint där nere. I natt hade det regnat men på morgonkvisten började det spricka upp lite så dom får väl slappa ytterligare en dag vid poolen! E och L badar som aldrig förr..

Här i Sumpis vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Pga min tidigare sjukskrivning svämmar inte kontot över med pengar (men när försäkrningskassepengarna kommer jublar jag, vilket dock kan ta sju år) så någon shopping blir det nog tyvärr inte för oss vilket brukar vara mitt lördagsnöje annars. Mor och Far kommer hit frammåt eftermiddagen och jag är bjuden på 25-årsfest till kvällen med middag på Snaps. Ska bara övertyga mitt huvud liiiiiiiite till om att det inte ska bulta och dunka så kanske det blir bra.

Nu står frukost på menyn.. Hörs senare!

Inga kommentarer: