måndag 28 september 2009

I just love them... eller iaf en av dom!

Alltså... dessa Hollywoodfruar... Jag kan inte rå för att jag ÄLSKAR detta programmet! Så enormt intelligensbefriande men ack så otroligt underhållande. Att se lyckan i Marias ögon när hon får, efter mycket slit ;) ge tillbaka någonting till sin man efter att i 22 år levt på honom! Denna upprymda kvinna har en glans i blicken när hon ska visa sin familj att hon köot ett KYLSKÅP, för HENNES pengar! Helt fab och jag älskar denna kvinnan... Nu dröjer det ju tyvärr en vecka till den fantastiska fortsättningen. Maria blev dessutom uppringd i The Vocie imorse och fick frågan vad hon gjorde i Sverige innan hon stack till Usa och på något lustigt sätt hade hon ingen aning utan helt glömt bort henns år i Sverige. Eller jo, hon kom ihåg att hon gått ekonomisk linje =)

På onsdag börjar ju dock GREYS... Som vi väntat! Nu börjar veckorna likna något igen! Maria landar inte fören natten till torsdagen så hon lär väl inte missa reprisen! Förra säsongen avslutades ju med en riktig cliffhanger! Så nu måste jag fylla på poppisförrådet.. =)

Haft en bra dag på jobbet trots sjukdom bland personalen men med kollegor som mina brukar allt funka andå.. Dock är Åsa sjuk och trots att vi sågs i lördags och hon bara varit borta en dag saknar jag henne sååå mycket! Hon gör vansinnigt mycket för ett schysst kollegieh'ng på jobbet!

Ska börja tidigare i morgon så nu ska jag stänga ner.. Inte så många dagar kvar innan Maria kommer hem och jag ska lämna tillbaka bloggen! Trodde nog aldrig att jag skulle skriva sp hör många inlägg, har ju blivit flera om da´n ju! Nu blir hon stolt. Hon ringde och sa till mig att det skulle bli såååååå kul att läsa vad jag skrivit och i samma sekund började svetten lacka och pressen kröp sig fram att jag nog ska göra ett seriöst försök för att göra henne stolt.. haha.. men jag kanske inte lyckas så bra genom att skriva så mycket om hennes absolut värsta... AnkathePanka!

Nej men godnatt på er igen då...
Kram kram

Inga kommentarer: