onsdag 23 september 2009

Ohh lord!

Jaha... Vad har jag nu gett mig in på! Gästbloggare är då tydligen min titel och vi får se vad jag kan hitta på här. Ska väl i alla fall försöka lära mig hur saker och ting funkar först innan jag ger upp =)
Har lovat Maria att tala om för er hur dom har det. Tror att dom alldeles nyligen landat där nere i värmen så det dröjer väl innan dom har tid att höra av sig.
Är själv lite småhängig efter en härlig dag på jobbet och med K. Vi har spanat på flygplan och käkat på Donken och haft det allmänt mysigt, plockade upp T längs vägen så även han fick avnjuta den delikata MCDmiddagen..
Nu blire sov.. i morrn är det APT = sen kväll hem!
Ska försöka skriva bättre i morrn iaf =) Snaaaaaark
Karin

1 kommentar:

anneli sa...

Va coolt, bloggandet fortsätter !!!
Tur att det finns hjälpsamma systrar !!
Hälsa Maria !!