lördag 26 september 2009

Paaaaarty!

Jaha då var outfiten utvald och frisyren bestämd. Kl 18 ska vi vara hos Line sen bär det vidare för att intaga måltiden.. Blir en kort och tidig kväll för mig som ska upp och skjutsa Mor och syster till Arlanda 5.45 i morrn... Yeeeyy!

Har sett reprisen av Hollywoodfruarna idag vilket innebär att jag till och med har sett programmet två gånger denna veckan.. Jag vet att Maria skrivit om Ankapankan tidigare och jag kan verkligen inget annat än att hålla med henne och resten av Sverige men på något sätt drar hon liksom i mig och jag kan inte motstå denna bisarra människa. Hon och hennes "kollegor" underhåller ju som faaaaan. Jag tänker i alla fall sitta bänkad varje måndag kl 21 och ska jag vara ärlig så smygfirade jag när jag hörde att det nog skulle bli en säsong två... hihihi! Jag kanske är elak och en fruktansvärd människa när jag tycker att deras förskräckliga liv och få hjärnceller underhåller mig till max ocheeeee... då är de väl så då!

Nu ska jag koka kaffe till mina päron som dyker upp när som.. Eller ja NU, för nu plingade dom på dörren!

En hälsning från Maria också:
-Mina barn kommer se ut som två strips, eller jag menar två medelamerikaner när vi kommer hem! Här är fruktstunden utbytt till hamburgareåstripsstund. Ingen ordning alls! Men Linny har i alla fall ett vänsteröga igen! Puss!

Ha det gott.. å en härlig lördag! Vi hörs säkert ikväll igen! =)

Inga kommentarer: