lördag 17 oktober 2009

Äntligen hemma!

Mmmm, dagen började bra men börjar man på topp så lär det ju bara gå nedåt sen!

Det jag största jag lärt mig av dagen är att Köping akutmottagning måste vara på låtsas! Den existerar egentligen inte för jag vill inte tro att en existerande akutmedicinmottagning tar emot en gamling som hemtjänsten hittat i stort sett livlös för att på nått halvhjärtat sett försöka komma fram till om denne är dement å äter medicin mot detta! Deras svar...näe, den finns ingen demensutredning och hon äter ingen sådan medicin...vårat svar...öhhh, JO!!

Den dagen jag blir sjuk å hämtad med ambulans å dom säger att dom ska ta mig till Köping kommer jag totalvägra!! Speciellt när man inte vet om man hamnar på ett lasarett eller i nått jävla låtsasland!

Nu väntar iaf en välförtjänt dusch och sen är det middag hos svärfar!!

Inga kommentarer: