måndag 5 oktober 2009

Dags att krypa ner i sängen...å vänta!


Linny mår inte alls bra! Nu har hon iaf somnat...i sin säng men hon gnyr till då å då så jag kommer väl ligga på helspänn hela natten! Som att inte förra natten redan kört slut på mig!!! Tycker så synd om henne å känner mig så fruktansvärt maktlös när jag inte kan göra något åt hennes smärta! Salvan alvedonen gör väl lite men inte tillräckligt verkar det som! Mina lilla vackra tösabit! Elisia fick erbjudandet att sova på Malmvägen men hon tackade bestämt nej så jag hoppas hoppas hoppas att hon sover hela natten å väljer att ta sovmorgon i morrnbitti! Min onda hals får bli ett senare problem...eller helt enkelt förträngas ner i avgrunden! Ge mig styrka...eller nått najs uppåttjack! Satt å bläddrade i en skvallertidning på jobbet där en kvinnlig kändis...som mitt guldfiskminne har förträngt namnet på...som precis fått barn sa: Mina barn ger mig energi! Öhh, vart fan har hon köpt sina barn? INTE på samma ställe som mig iaf! Nä, ska krypa ner nu å försöka slappna av till Roast på Berns! Mycket bra! Mycket bra! Natti Natti!

Inga kommentarer: