torsdag 15 oktober 2009

Det känns iaf billigt!

Har beställt kläder på hm nu!
Ja, lite mer än en tröja men inte en hel resväska iaf!

Har ju varit i Västerås flera gånger nu å tänkt titta på jeans åt mig själv men jag har aldrig haft tid så nu beställde jag ett gäng så får jag väl skicka tillbaka det om det inte passar!
Vad gör man inte när man varken har tid....eller pengar!
Avbetalning is the shit...när man betalar av snabbt!

Eftermiddagen å kvällen har varit vansinnig å kantats med slagsmål å vredesutbrott!
Nu sover dom iaf å jag ska faktiskt göra samma lika för jag är heeelt slut!

Måste ju samla krafterna så vi orkar hitta det finaste kaklet till vårat badrum i morrn å eventuellt en lekstund på Busborgen å då krävs det en del krafter!
Mina bihålor verkar iaf ha vräkt dom flesta bakterierna nu å jag börjar må lite bättre men bra mår jag då rakt inte men det är iaf skönt att det går åt rätt håll!

Natti Natti!

Inga kommentarer: