onsdag 14 oktober 2009

Jäääej!

Jag har fått förlängt på jobbet en månad!!

Fan vad jag är bra!

Jobbade till ett i dag å snart kommer kidsen hem från dagis å då är det väl bara att mosa i dom lite mellis innan det börjar härjas! Mat är ett bra bekämpningsmedel mot griniga ungar!

Klockan halv sex är det sånglek å sen är det väl dags för mat igen innan det är snabbt ner i sängen å sova för klockan nio ska det vara tyst här!

Förra veckans avsnitt av Greys såg jag inte så mycket av eftersom jag lyckades somna lite titt som tätt meni dag är jag itne alls lika trött...än...så nu jäklar!

Kvällens onsdagsgodis blir choklad, cola å måkkårn(läs popcorn)!

Oj oj, nu kom dom hem så duscha år jag göra något annat årtionde!

Ha en bra kväll!!

Ooooo, tur att jag kom på...det är ju föräldrarådsmöte i kväll också!!
Pjuuuuh!

Inga kommentarer: