tisdag 13 oktober 2009

Laga mat?

Nog fan tillhör pizza ordentlig husmanskost!
Öhhh....ja!
Eller vänta jag kom på en annan vinkling som kanske kan stilla mitt samvete....när Elisia glittrar med ögonen å plutar med underläppen å ber om pizza så kan man ju inte annat än att svänga förbi Fontänen på hemvägen!! Eller hur!?!?!?!
Nog om den saken!
Ja Fredrik, nog om den saken å inte ett ord mer på hela kvällen...eller resten av veckan...eller någonsin!

I dag har jag satt upp ytterligare en pizzeria på bojkottslistan!
Pizzeria Fontänen kommer inte hedras med min närvaro ävvvör igen!
Vi handlade en falafeltallrik, en barnpizza, en calzone, tre sallader å en cola!
Detta kalas gick på 225 kronor!!!
Dom tog trettio kronor för salladen!!!
Tio kronor per sallad!!!
Vem fan tar betalt för pizzasalladen??
Hmm, undrar om dom satt på deras personalmöte å spånade....hmm, jag vet sa den som var pyttelite smartare än den tredje....om vi börjar ta betalt för pizzasalladen kanske eftersom vi måste ha råd att köpa den å tar vi då tio kronor så slutar folk att köpa pizzasallad vilket gör att vi inte behöver göra pizza salld å då har vi tjänat in massor med pengar!
Puckon!

Några andra som är puckon är mina bihålor!
Dom har slagsmål å jag lovar....det smärtar!
Har jobbat hela dan men som i en dimma...som tur är så syns tanterna å farbröderna i dimman så jag har iaf skött mitt jobb men sliten blir man när inte huvudet hänger med!
Jobbar bara till ett i morrn iaf men jag blir själv med ungarna hela kvällens å vi får väl se hur det går! Ska iofs försöka fixa barnvakt mellan halv sju å åtta för det är föräldrarådsmöte!

Barnvakt fixad!!!

Nu ska jag gå å lägga mig under täcket å hålla tummarna att min make...antingen läser mina tankar....eller läser min blogg å kommer upp å masserar min ömmande nacke lite!!

*håller tummarna*

Natti Natti!



Inga kommentarer: