söndag 25 oktober 2009

På väg hem!


Ja, jag har haft en rolig kväll...fram till sista kvarten! En av mina underbara bandypojkar hotades av en massa nerknarkade kompisar! Jag vägrar vika en tum från en hotad väns sida så han fick stå ut med mig! En tryckare plus sällskap till porten! Han fick ett mess av en hans kompisar...jag har dragit hem...vill inte få stryk! Km. Men jätteshysst kompis! Jag kan iaf somna i kväll å veta att han kom hem ordentligt! Jag är inte stor, ganska tjock å inte så stark men har jag slagits mot nazister så jag jag slåss mot knarkare! Jävla pack! Å att man sen ser att ens kompis pojkvän är med i hela det där jävla packgänget gör ju att man börjar fundera! Pack är dom iaf! Har inte en jävla krona över för dom stackars satarna! Det var tur att man höll sig på gränsen till nykter å inte tvärtom så hjärnan satt där den skulle! Å bra kommer jag må i morrn också! Jäääej!