måndag 12 oktober 2009

Smittar matförgiftning?

Min mobil...som antingen blivit smittad av mig eller varit å nallat på äckelkebaben...fick åka till doktorn i dag igen! Det började dock bra då jag fick beskedet att komma åter om en halvtimma! Jäääääej tänkte jag men en halvtimma senare fick jag lära mig att man inte ska ropa hej fören man har telefonen åter i handen!

Fick mig iaf en sväng i Västerås, en världensbästaåsnyggastekraghalsduk, sushilunch med världens bästa Åsa å en kik på bauhaus kakel innan det var dags att börja jobba! Snabb som fan var jag men det kanske är lika bra när det inte väller över med pengar i plånboken!

Kaklet ska sitta i vårat badrum som snart ska börja renoveras! Har en liten bild av hur det kommer att se ut men vi är fortfarande på planeringsstadiet! Just nu är det färger vi diskutera...eller okej, jag omformlerar mig...just nu är det färger som jag berättar för Fredrik vilka vi har tänkt att ha!




Nähä, om man kanske skulle ta å trycka i sig dom där korvarna som varit klara i en halvtimma så mankan gå å sova nångång!!

Natti Natti!

Inga kommentarer: