måndag 19 oktober 2009

Vattengympa....eller vattenskumpa!

Shit, jag är heeeelt slut i heeeela kroppen!

Maria E på jobbet frågade om jag skulle med på vattengympa å Fredrik jobbade dag i dag så det gick så bra så!

Har förstått att vattengympa har en tantstämpel men det var verkligen damer i alla åldrar å vilken sjukt bra träning sen! Å det finns inget som är rätt eller fel å alla gör i sin egen takt! Ja, tummen upp för vattengympa!

Nu har iaf äntligen barnen somnat...Elisia somnade helt själv i sin säng...enbart för att vi kom fram till att hon skulle sova på sniskan! Underbara barn! Ska köra stenhårt med det i fortsättningen också! Så nu ska jag iaf göra mig lite tonfisksallas med mozarella å dimpa ner i soffan å försöka hålla mig vaken tills sista tuggan är svald! Kommer bli tufft men för jag är galet trött!

Var det nån mer än jag som såg "Fallet" i går förresten? Jag blev alldeles klistrad av förskräckelse blandat med fascination! Så galet sjukt vårt samhälle har blivit å hur långt det ska behöva gå! Stackars människor säger jag bara!

Nä, natti natti på er alla å jag hoppas ni får en lika bra natt som jag förväntar mig att jag får!

Kram kram!

Inga kommentarer: