måndag 24 maj 2010

Vart kommer besattheten i från?


Får jag lov att presentera Ulfel! 
Tycker ni att han ser sliten ut? 
Kan bero på att han sitter i Elisias mun 63% av tiden varje dygn? I dag när jag skulle lämna barnen på dagis så skulle Ulfel promt sitta fastspänd tills Elisia blev hämtad igen! Så fort hon klev in i bilen igen satt han där i munnen på Elisia igen! Jag kallar honom äckel-Ulfel för han luktar värre än ett liggsår! 
Fredrik pratade för ett tag sen om att Ulfel skulle få åka karusell i tvättmaskinen men jag trodde inte att han köpt någon biljett än men i dag blev jag varse att Ulfel visst fått sig en åktur för ett tag sen! 
Det märks inte!!!!!!! 
Även fast jag uppskattar att Elisia tuggar sönder Ulfel i stället för sina tröjor(ja, det har hänt mer än sju gånger) så uppskattar jag inte när Elisia kommer upp till våran säng på morgonkvisten och gosar in sig mot mig och trycker upp Ulfel mellan våra näsor! 
Har man tur däckas man snabbare än snabbast av odören! 

Dags att skicka Elisia till Dr. Drew?

4 kommentarer:

Karin sa...

I Love ulfel!!!!

Unknown sa...

Mmm, du slipper ju känna lukten av Ulfel!

K sa...

Ja precis lucky me... Jag ska tvätta Ulfel när E kommer hit med mitt goda mjukmedel!!!

Unknown sa...

Vad bra, för vi har ju inte råd med mjukmedel!