tisdag 26 oktober 2010

Åldersperioder!


Elisia har alltid varit en mammagris så när hennes mammaabstinens tar över så reagerar knappt mina öron MEN nu har lillasyster Linny också fått för sig att det bara är mamma som duger i bland och så har hon aldrig varit tidigare i hennes tvååriga liv! Kanske blir jag mest förvånad bara för att mina barn är sina raka motsatser och därför kanske jag inte riktigt förväntade mig att Linny skulle bete sig som Elisia gör! Självklart härmar hon sin syster och anser att hennes storasyster är den häftigaste i världen men personlighetsmässigt är dom helt olika! Ja ja, man får väl vända på det och i stället för att tycka att det är krävande och lite småjobbigt, känna att man är älskad och behövd...även dom gånger det går till galen överdrift!

Inga kommentarer: