måndag 1 november 2010

Vi tar det som en tjejdag!!

Fan vad tiden går fort!

Först var det fyraårskontroll, sen väntade vi på remissen till Hörcentralen som jag tyckte dröjde, sen fick vi tiden vilket jag tyckte inte var direkt nog och nu helt plötsligt sitter jag och Elisia här och ska göra oss i ordning och sticka i väg!

Har försökt förklara för Elisia vad det är vi ska i väg och göra men det är ju inte helt lätt när jag inte riktigt vet själv!
Fröken har i alla fall bokat bord på McDonalds sen och en tjejdag som denna kan det ju inte bli annat! 

Sen får vi se om vi hinner med lite smått och gott sen också!
Vinterkläder till Elisia och träningsskor till mig för mina har gått sönder!
Jag står och väljer mellan skor, en jacka eller MakeUp store men det är nog skorna jag är i mest behov av NU!
Eller ja, smink är man ju ALLTID i behov av men jag måste lära mig dra gränsen....vuxet va?!?!

Nu är det frukost och uppstyrning innan vi drar!

Ha en bra dag du också!

Inga kommentarer: