söndag 20 februari 2011

Dagens slutsats!

Vintern är fantastisk och jag är så glad att även mina barn älskar att leka i snön lika mycket som dom älskar att leka i vattnet!

Att dra en tung pulka med ett ännu tyngre barn sittandes uppe på är inte det bästa man kan göra drygt fem veckor efter en stor bukoperation! Usch vad ont jag har i några stygn meeen det går väl över! Att jag sen skottade lite innan vi gick in nu när vi kom hem gjorde definitivt inte saken bättre men som sagt, det är nog bättre i morrn!

Har en vecka kantad av kort-dagar så överlevarprocenten är ganska hög och till och med förkylningen är på väg åt rätt håll! På onsdag är det även dags för en heldags utbildning igen så efter den här veckan är det nog mest huvudet som kommer ta stryk!

Nu ligger jag i alla fall raklång på sängen med två sovande kids i rummet bredvid...en ganska härlig känsla faktiskt!

Inga kommentarer: