torsdag 24 februari 2011

Det ger mig ångest!

Än så länge har jag inte sett ett helt avsnitt av BigBrother men jag har sett några snuttar och det finns redan tre stycken jag vill hoppa in och skalla!

Vissa människor borde inte öppna munnen mer än vid matintag!

Näe, jag kommer inte följa programmet men ja...jag kommer kolla i bland för att vältra mig i känslan av att jag och mitt liv är ganska okej ändå!

Jag hade en förhoppning om att den nya säsongen kanske skulle vara lite uppryckt men nej, samma frågeställningar till blivande deltagare har ställts:
•Gillar du att festa?
•Kan du tänka dig att liggaspygrisadäckatapådigsjälvligga i svensk teve?

Dom som svarade ja på båda frågorna gick vidare!!

Sen att det sitter en skvätt pretto-brudar där inne med mantrat: jag skulle aaaaaaaldrig ligga i teve! tror jag inte ett skit på! Dom kommer ligga först...med varandra!

2 kommentarer:

Syster Sara sa...

Manus Maria.. Allt står i manus!!

Unknown sa...

Man kan ju alltid hoppas!