torsdag 17 februari 2011

Fem veckor och en dag!

Nu är det bara en vecka med korsett kvar sen behöver jag inte ha den längre!

I måndags införskaffade jag mig dock en liten minikorsett på Lindex som jag tänkte ha när jag jobbar!

Hur jobbigt och obekvämt det än varit med korsett dygnet runt så är det väldigt skönt för det blir som ett stöd! När jag inte har den på mig så känns magen mer sårbar på nått sätt men det är väl kanske för att den fortfarande är öm!

Nu ska det i alla fall snart på med kläder och jag och Linny ska gå och lämna Elisia på dagis! Det blev vab ändå men jag Vabbar bara halva arbetspasset och går till jobbet när Fredrik kommer vid fyra men sen blir jag nog hemma med henne i morrn också men sen får dom ta mej sjutton se till att vara friska!

Jag har inte tiiiid

Det värsta är att jag själv börjat kraxa så vi får väl sr vart det här slutar!

Inga kommentarer: