måndag 14 mars 2011

Måndag! Måndag! Måndag!

Fast än helgen har varit lugn och rofylld och jag har mesta delen av dagen suttit framför datorn så har det varit en tung dag! Ungefär som att jobba en måndag efter en jobbhelg!

Kan ju bero på att jag mest suttit inne!
Jag kan verkligen inte föreställa mig själv ha ett enbart administrativt jobb eller ett jobb där man bara är inne en hel dag! Jag tror jag skulle gå under!

Nu promenerar jag dock i riktning mot kidsens daaaagis för att sedan åka och handla lite kvällsmat, eller ja egentligen är toapapper nyckelordet men vi lär ju ha mat och det lät trevligare att skriva!

Men vad fan ska vi äta? Samma problem sju dagar i veckan minst en gång varje dag! Inspirationen lyser med sin frånvaro...men det gör inte solen och fågelkvittret!

1 kommentar:

henke sa...

gör en matlista för 1-2 veckor i taget ,så skönt.så slipper man handla varje dag utan köper det mesta en gång i veckan .