tisdag 8 mars 2011

Mos i huvudet!

Vet inte om det beror på sömnbrist eller om det är den här obehagliga värmen som dykt upp men mitt huvud är alldeles lulligt!

Hade ju varit asnajs och åka hem och krascha på soffan med familjen men det är tisdag och sista tjejbandyträningen! Hoppas även att jag hinner snöra av mig skridskorna innan det är dags för föräldrarrådsmöte på Rosen!

Ta det lugnt?

Varför det? Kan ju hända man blir rastlös! Hemska tanke!

Ska i alla fall inte jobba i morrn för det är dags för sista utbildningen i timecare! Sen ska jag tydligen vara en fullfjädrad schemaansvarig men det känns inte riktigt som att jag är där än!

Men även fast dom flesta ser det som en fruktansvärd uppgift tycker jag faktiskt att det både är roligt och spännande! Jag älskar att lära mig nya saker och nog fan får mitt ego sig en liten kick när man är behövd! Men det är väl förhoppningsvis bara mänskligt!

Inga kommentarer: