måndag 7 mars 2011

Premiärernas dag!

I dag börjar det en ny dokumentärserie på fyran som heter "En unge i minuten"!

Sådana här program är jag nuförtiden totalt ointresserad av eftersom jag har mina två STORA barn och att bli gravid igen finns inte ens med på världskartan! Själva förlossningsgrejen framkallar även ganska mycket ångest i min själ efter att ha genomgått två vidriga förlossningar själv!

Jag ska titta på det i alla fall för världens bästa VästerÅsas mamma Sia ska vara med! Hon jobbar nämligen som barnmorska på BB i Västerås och det är hon som är med i reklamen! Den otåliga kvinnan som tycker att det är dags!

Sia kommer göra succé och jag kommer hoppas in i det sista att hon lägger fram en asschysst kontaktannons åt sin enda dotter!

Det kommer hagla in brev Åsa!!!! He he!

Åsa var dock osäker på om hon kommer med i första avsnittet men jag ska kolla som fan ändå!

Mycket spännande!

Inga kommentarer: