fredag 11 mars 2011

Tre minuter senare!

Allt såg bra ut! Jag är fortfarande väldigt svullen vilket innebär att jag alltså kommer minska ännu mer i omfång!

Knutjäveln ville han dock inte ta ut utan han försäkrade mig om att den kommer komma ut av sig själv inom NÅGRA MÅNADER! Ja ja, har jag inte använt jeans frenetiskt tidigare i mitt liv kan jag kanske stå ut med att vänta några månader till!

Nu är det dock dags för nästa chock!

Jag ska ta mig till Sumpan! Såg det inte som ett sånt stort problem tills Karin sa att jag måste tillbaka in till centralen! Här med hatar jag officiellt Centralstationen i Stockholm!

Jag hatar den ännu mer just nu efter att Fredrik ringt och hånat mig för att jag står vid Gärdet som en skrämd liten ekorre!

Jag får helt enkelt förlita mig på karman!

Inga kommentarer: