lördag 21 maj 2011

Det har övergått till njutning!

Efter ett dygns överdos av Voltaren känner jag faktiskt en betydlig skillnad!

Nu har det övergått till den sköna sortens träningsvärk! Det uppskattas!

Snart dags för dagens tredje pausvila innan fjärde perioden börjar och jorden har fortfarande inte gått under!

Känna det inte lite läskigt ändå att vi är så jävla säkra på att dessa profetior har fetfel?

Jag känner absolut ingen som verkligen på riktigt faktiskt trodde att jorden skulle gå under i dag medan det i och för sig säkerligen finns några stycken där ute i världen som bitit sönder nagelbanden både en och två gånger men jag tror ändå merparten av jordens befolkning faktiskt inte förväntade sig att denna spådom skulle inträffa!

Det får mig att fundera över om vi inte överskattar livet lite!

Vad skulle du göra om du fick veta att morgondagen med 100% säkerhet var din sista i livet?

5 kommentarer:

Karin sa...

Vara med mina fantastiska syskonbarn, sen skulle jag dricka fantastiska viner och äta fläskben!!

Unknown sa...

Får jag vara med också?!;)

Karin sa...

Jaaaaaaaa!! <3

Unknown sa...

Det var tur för dig det!!:D

Syster Sara sa...

Jag vill åxå vara med.. Men eftersom jag är så snäll skulle jag ge ALLT mitt vin till er :) Skulle till och med vara så snälla sista dagen i livet!!