måndag 16 maj 2011

Vad hurrar jag för??

Detta hade ju kunnat bli en fantastisk måndag men tji fick jag!

Skulle kunna beklaga mig och tycka jävligt synd om mig själv men eftersom mitt treodrickande är helt på eget ansvar så tänker jag bara låta detta bli ett hatiskt inlägg mot mig själv!

LÄR DIG NÅNGÅNG din dumma fan!

Situationen blir genast ännu värre när mitt jobb innebär att inte ha konstant tillgång till en toalett!
Tack och lov finns farmor och farfar i krokarna så jag kraschade på deras golv en skvätt!

Väldigt tacksamt!!!

Men eftersom jag har väääärldens bästa BastÅsa i mitt liv så kom hon som en räddande ängel med kurerande medicin!
Kan inte säga tack nog älskade bästa käraste vän!!

Nu är magen i schack igen...typ...och jag har fått i mig lite kvarg med koncentrerad svartvinbärssaft och färska jordgubbar så nu kommer jag kunna sova som ett litet barn hela natten!

Eftersom jag ändå haft ont och känt mig liten och sårbar så sköljer tacksamheten över fina människor över mig som en kärleksvåg!

Tack för att ni finns!

Inga kommentarer: