onsdag 8 juni 2011

Jag blir smickrad!

Njuter av att se att det i alla fall är sex stycken som buar...men dagens leende kommer från en personlig överösning av komplimanger!

Tack!

Det är inte det lättaste att hålla sig från att blogga när man är så hooked som jag är och det är inte så att jag inte har något att blogga om utan för tillfället är det helt tvärtom!

Jag har alldeles för mycket att dela med mig men med respekt för inblandade och för att undvika missförstånd har jag därför bestämt mig för att ta en paus här!

Men jag kommer komma tillbaka!

Kan hända att det dyker upp ett litet inlägg nån gång så jag inte tappar stinget!

Tack för ditt pepp Vera!

10 kommentarer:

Syster Sara sa...

Love you <3

Unknown sa...

<3

Anonym sa...

vi saknar dina uppdateringar......

Maria sa...

Ja nu får du ta och börja blogga igen...

Unknown sa...

Vad gulliga ni är!

Så fort jag landat på fötterna igen så är jag tillbaka med ny energi och förhoppningsvis massa roliga saker art dela med mig av!

Just nu skulle det bara bli massa tunga inlägg som ingen mår bra av att läsa och så vill jag inte ha det och väljer därför att lugna mig lite tills allt ordnat sig!

Men tusen tack för er uppmärksamhet! Den värmer i själen!

Kraaaaam!

Anonym sa...

aldrig roligt att separera men man undrar varför alla ger upp såååååååå lätt...Lottis

Unknown sa...

Frågan är ju vad som menas med att ge upp lätt?

Jag vet flera förhållanden, inklusive mitt eget, som fortfarande inte funkar trots familjerådgivning och åtskilliga långa samtal om att göra allt för att få det att funka!

Jag tycker inte att man ska döma par som separerar när man inte har någon aning om bakgrunden till separationen!

Anonym sa...

jag tackar för att en ny het singel kille blir kontaktbar:)

Unknown sa...

Väldigt respektfull kommentar föresten!!

Agnes sa...

Var tvungen att kommentera efter den där idiotkommentaren ovan!! Fyfan vilken jävla respektlös och elak kommentar!! Jävla idioter det finns!!