måndag 11 juli 2011

Träningsdags!

Sitter i soffan och dricker hemmalagad proteinshake på färska jordgubbar och färsk ananas!

Det är lyx!


Försöker peppa igång träningsnarkomanen i mig men magkatarren sitter i vägen och gör narkomanen i mig mer svåråtkommlig än vanligt!
Liiiite jobbigt men det ska väl säkert gå över bara jag kommer till Arena...hoppas jag!

Fredrik kom och hämtade kidsen för en och en halv timma sen och jag blir så stolt över dom!
Inget gnäll eller tjafs utan snälla och glada och fantastiska!

Jag menar inte att dom ska börja tjafsa för att dom ska hem till Fredrik utan på grund av den eviga omställningen...men dom klarar det galant dom små liven!

Nej, dags att byta om till superwoman och ta på the angryface och ta sig igenom ett combat och ett kettlepass! Det hjälper faktiskt lite att vara lite arg...speciellt på combaten där det handlar om slag och sparkar!

Grrrrrrrrr!

Inga kommentarer: