onsdag 24 augusti 2011

Lugn i själen!

Det var längesen jag mådde så här bra!
Vinden har liksom vänt på nått sätt...fast bättre blir det!

Det var till och med en av mina tantbröder som kommenterade min känslostatus i dag!

Hittade dom klockrena födelsedagspresenterna till Elisia i dag så det är nästan så att jag vill gå och väcka henne och tvinga henne att öppna dom nu...men för nattfridens skull så väntar jag nog tills hon vaknar i morrn bitti!

Eftersom Elisia har blivit stora damen så ska hon till dagis redan klockan tio för första hänget med femårsklubben! Jag och Linny tänker dock roa oss med varandra och ta en fika på Hurtbullen!
Vi kommer att vara där efter klockan tio nångång så är det nån som är sugen på att sällskapa oss är ni mer än välkomna!


Nu lär jag dock ta mitt datanördsfyllda huvud och släpa mig till sängen!
Men jag har varit duktig i dag...riktigt duktig...men måste i vilket fall som helst göra klart i morgon!

Hoppas bafa huvudet sitter kvar i morrn och inte har lyckats smita under natten!

Inga kommentarer: