fredag 26 augusti 2011

Så där ja!

Har sprungit och svurit för mig själv i 50 minuter ungefär...egentligen helt i onödan för så här i efterhand ser jag ju att det inte alls gick så dåligt!

Det har gått jättebra att springa senaste tiden och foten har skött sig men i dag var det som vanligt och efter tjugo minuter var den bortdomnad! Nu höll jag iofs ut i ytterligare en halvtimma men jäklar vad psykiskt segt det är!

Jag hade milen i sikte men eftersom Fagersta tydligen är mycket mindre ön vad man tror fick jag förlänga min tanke och kom till slut upp till 9 kilometer i alla fall!
Nog trodde jag att det var längre än 4 kilometer bort till Andra sidan om man tog Linjan men nej nej, inte ens 4 var det vilket gjorde att det blev en rundtur runt stan också! Det funka i alla fall och jag överlevde men nu blir de stretch, dusch och soooooova!

Vill bara poängtera att jag fan haft en riktigt riktigt bra dag!

Jääääääääej!

Inga kommentarer: