tisdag 27 september 2011

Tisdag!

Började dagen med chips till frukost...näe, jag har inte det minsta dåligt samvete för jag är en vuxen människa och vill jag äta chips till frukost så gör jag det! Men uuuuusch vad onyttigt tänker du nu...mmm, kan tyckas men efter två pass på Arena så känns dom där chipsen som en fis i rymden!



I morrn kommer kidsen så då har jag siktat in mig på en löptur på förmiddagen i stället...om jag kommer upp ur sängen...jag har nämligen nu efter träningen varit och fått den grymmaste(i alla benämningar du kan tänka dig) massage! Det var smäääärta gånger en massa! Jag kan till och med säga att det var mer smärta en när du tatuerar dig! Ont, ja...men ack så skönt och behövligt!
Det blir en till runda om fjorton dar!

Meeeen efetrsom jag tydligen har nått syndrom som innebär att jag inte kan sova längre än till fem på mornarna så kanske det är dags att gå och sova nu! Börjar jobba på måndag så det är väl lika bra man börjar vagga in sig i gåuppochjobba-gunget!

Inga kommentarer: