torsdag 22 september 2011

Ett sår kan sys men hur lagar man själen?

Jag sitter uppe hos familjeläkarna och väntar på att få träffa en doktor angående min sjukskrivning!

Men vad ska jag säga?

Jo tack, jag mår bra förutom att jag vill kaskadkräkas när jag tänker på mitt jobb! Nu är det troligtvis så att doktorn antagligen inte vet vad kaskadkräka betyder...ska jag behöva visa då?

Näe, jag vill egentligen inte vara hemma nått mer utan önskar egentligen att jag kunde gå tillbaka till jobbet i morrn men jag har lovat mig själv att sluta lyssna så förbannat mycket på huvudet och lyssna på min kropp i stället!

Innerst inne vet ja vad jag kommer att må bäst av i slutändan och bara att jag insett det är ett tecken på att jag faktiskt kanske håller på att förändras!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja men byt jobb då.....