fredag 2 september 2011

Fyra dygn va??

Nu har jag tappat räkningen men jag tror att det gått fyra dygn...och jag har fortfarande varken ett mord eller en misshandel på mitt samvete!

Kämpade mig igenom ett BodyCombat-pass och nog fan märks det att jag slutat röka...eller så är det mitt knäppa psyke som går på nån placebo-kraft och får mig att tro att jag orkar mer!



Har varit duktig och ätit lite nu när jag kom hem och ska hoppa in i duschen och sen har jag blivit nerbjuden till min mamma på mat. 
Känns lite underligt att vara färdigtränad redan nu! I vanliga fall brukar sista passet sluta klockan åtta men i dag blev det ju bara mellan fem och sex vilket gör att klockan fortfarande känns ganska tidigt!
Väldigt skönt och det kanske kan leda till att jag faktiskt kommer i säng i tid i kväll!
Det blir att halv tio och sen kommer kidsen!

Men nu står jag knappt ut med mig själv längre...måååååste duscha!


Inga kommentarer: