torsdag 1 september 2011

Vilken dag!

Jag har lite svårt att veta vad jag ska ta mig till med all ensam tid som helt plötsligt infinner sig titt som tätt!
I dag slutade jag redan klockan två så det fick bli svampskogen!
Det blev succé i både själ, hjärta och mage så det kanske blir en vända till i morrn...meeeeen det är ju så trååååååkigt att rensa! Gav hälften till farmor och farfar och efter kvällens träning hängde Tove på och fick med sig en lite påse! Ska även slänga över lite till Fredrik och till mina föräldrar...och till Ullis på jobbet!
Ja, det är nog bäst att jag fyller på förrådet i morrn!




När man i alla fall orkat rensa lite så kan man ju i alla fall avnjuta en aaaaaaaaasgod middag!
Den smakar nog extra gott efter ett x-fit och ett kettle-pass!!
Fast i dag var jag klen!


Inga kommentarer: