onsdag 12 oktober 2011

Från noll till hundra!

Tydligen existerar inte mittemellan i ett militärt liv vilket innebär att antingen så är det slappt eller så är det fortsomfan!

Jag har lite svårt att acklimatisera mig!

Jag kan hänga med i svängen om det handlar om från dag till dag men när det är var tionde minut så är jag mer svårlärd...men jag arbetar på det...eller nej, jag arbetar på honom!

Med tanke på allt som uträttats i dag så borde klockan vara jättemycket men än så länge är den bara barnet men jag ska snart byta om och ställa siktet på tacobuffé! Jag hoppas att jag överlever!

Ska tydligen ut och springa i morrn så jag lär väl packa ihop springafortgrejer också! Känns ju inte allt för lockande just nu när jag sitter med halva Greys-godispåsen i magen men förhoppningsvis så har den sjunkit undan tills i morrn!

Ha en bra kväll och håll gärna en tumme eller två för att jag inte ska bli uppäten i kväll...risken finns!

Inga kommentarer: