måndag 10 oktober 2011

Jag luktar inte tårta!

Det dummaste jag har gjort i dag var nog att inte komma ihåg att hänga tvättmaskinen innan jag gick och tränade!

Att jag kom hem en timme senare efter träningen än beräknat var trevligt som fan men fanns inte riktigt med i min tidsplan så nu sitter jag här i ett halvstädat utrymme, luktar illa som fan OCH har en massa kläder som vill bli torra!

Ger mig själv en eloge för att jag i alla fall kom ihåg hur man sätter på en tvättmaskin!

Men här har jag ju tydligen inte tid att sitta!!

Sov gott alla som kan...jag är aningen nervös inför morgondagen och värre lär det väl bli men med tanke på bristen av sömn jag hade natten till i dag så borde det ju inte vara några problem...så länge jag luktar lite bättre än vad jag gör nu!



Inga kommentarer: