söndag 9 oktober 2011

"Nu ser inte du mig!"



Jag kan bli galet avundsjuk på mina barn i bland!
Jag vill också vara tre år och på riktigt tro att man går upp i rök när man gömmer ansiktet! Vilken härlig värld det måste vara!

Dagen har i alla fall erbjudit mig allt från glada barn till trötta barn till dryga barn till hungriga barn till världens sötaste, hjälpsamma och fantastiska barn!

Tog med mig kidsen till Norberg på förmiddagen och gick skogspromenad a la tipspromenad a la vinst på 25 kronor! Elisia var INTE imponerad...redan efter 50...men vi kom runt och alla var hela och levande! Guiden Tove stöd sedan för råvarorna och jag slängde ihop en fiskbullspudding som uppskattades av alla!

En bamsegympa och några köttbullar senare så har jag två sovande barn och jag ligger nog inte långt efter!



Inga kommentarer: