fredag 7 oktober 2011

TGIF...eller vänta...

...jag har ju haft fredag varje dag dom senaste tre veckorna!

Jag har i alla fall bestämt att söndag blir min sista dag som sjukskriven...jag mår inte bättre av att bara gå hemma och dra och inte göra något vettigt så jag avslutar min sjukskrivning med en veckas semester...den var planerad sedan länge och känns väldigt välförtjänt!

Ska hämta kidsen i Stockholm i morrn och få ha dom tills på måndag vilket jag tackar Fredrik för eftersom det egentligen är "hans vecka" men eftersom dom spenderat "min vecka" i Turkiet så längtar jag som faaaan! Skulle egentligen ha jobbat på tisdag men tog semester då också...hade bara tagit onsdag, torsdag och fredag först...för att hämta Hansomgörmigjävligtglad på Arlanda...sen blir det Stockholm återigen till helgen då det vankas bio och Raw Comedy Club! Mycket Stockholm, men jag ska försöka att inte bli smittad!

Nu är det dock dags att svida om snart och försöka överleva ett combatpass på Arena men det tar emot liiiiite grann men det lättar upp lite i själen när jag vet att jag ska spendera resten av kvällen med en godisskål och BeccaBäst!

Skulle kunna tänka mig att gå till Gubben och titta på när min fina vän Peter spelar trummor men njaaaa, den lockande procenten är mindre än den olockande!

4 kommentarer:

Becca sa...

Tack, det var riktigt mysigt:)<3

Anonym sa...

bra man ska inte känna efter så mkt här i livet....

Anonym sa...

jo man ska visst känna efter mycket i livet, man ska känna efter hela jävla tiden, annars missar man kanske något som gör en glad, eller något som gjorde en ledsen.. Fan då..
Kram Maria, ses imorn.

Maria sa...

Klart man ska känna efter hur man mår och såklart att det ska vara en anonym som "vågar" stå för sina åsikter om att man inte ska känna efter så mycket...