söndag 20 september 2009

Känner mig stressad helt plötsligt!

Har kommit på att jag har så sjukt mycket att göra! har som tur är fått hjälp av min mamma mor å mina systrar med lite men att packa lär jag ju göra själv å jag tror inte att det är så populärt att skicka i väg nån annan att jobba åt mig!

Syster Karin har varit hemma hela helgen men jag har inte hunnit umgås något med henne! Nu efter jobbet så vaknas det pizza hos svärfar å förhoppningsvis blir det inte allt för sent så kanske jag hinner slänga ett par ord med henne iaf...det betyder att jag ska försöka träna ett zumbapass med hela familjen Klapp nere på Malmvägen!

Jag ligger öppen för jobb både måndag å tisdag men jag kanske måste lägga mig stängd så att jag hinner packa å dona! Måste skriva listor!!

Nähä, nu ska jag fixa det sista här innan det är dags att slå igen butiken! Har iaf haft en underbar helg å funderar starkt på att öppna ett eget korttids! Eller erbjuda en massa barn att flytta hem till mig...eller nej, men jag tycker att jag jobbar här alldeles för sällan! Det är så himla roligtgivandespännandehändelseriktfantastiskt!

Min telefon är iaf lämnad till frabror telefondoktorn nu å det skulle ta två till fyra veckor! Kul kul, å inte ens en lånetelefon hade dom....å det är ju skitbra med tanke på att dom skickar ett sms när den är klar! Bra tänkt The Phonehouse!! Har som tur är min mammas telefon men den är så enkel så att jag inte förstår mig på den! Jag vill ha min! Buhuuuu!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: