torsdag 16 september 2010

Tydligen är jag jävligt stark!

Hittade ingen som vill boxas med mig!
Alla hade astöntiga ursäkter som "jag har tränat två pass hela veckan och måste ha en vilodag", "jag har ingen barnvakt", "jag jobbar", "jag ska i väg och bada med mina barn och vet inte om jag hinner hem", "jag är sjuk"!

Hallå!
Jag vill boxas!!
Är inte jag viktigare än dina barn och din hälsa??
Jo men det är ju schysst!!!!!












PS.Lika bra att poängtera det på en gång så att ni inte behöver irritera er i onödan!! Jag är ironisk!!!! DS.

2 kommentarer:

Becca sa...

HAHA:D .. två pass/DAG...HELA VECKAN!:D

Janica Elfström sa...

Haha fy fan vad taskig man känner sig nu :P Men har du ingen att slås med nästa vecka så är jag på :D Då måste jag vara frisk eller det har jag ju tänkt bli tills i morgon hahah Kram på dig