måndag 1 november 2010

Ännu en dag!

Novembers första dag ska strax avslutas!

Just nu har jag dock en dotter nummer yngst som ligger och gallskriker i sängen och jag tror att det beror på växtvärk! Känner mig aning hjälplös faktiskt!
Ska försöka peta i henne lite alvedon och se om det hjälper lite!
Hon har legat som en väderkvarn hela natten så nånting är på gång i alla fall!

En sten har i alla fall fallit från mitt bröst då Elisia fick diagnosen vanlig! Som mamma har man ju förmågan att ojja upp sig så jag hade nästan börjat förbereda alla "tecken som stöd"-kurser! Ja, jag är knäpp men ställer man in sig på det värsta så känns resultatet extra skönt när det är bättre än det värsta...och i det här fallet var det ju väldigt bra!

Tog en sväng in på Monki i dag för att dregla över "min" jacka men den fanns inte kvar....tack och lov....så då blev det ett par nya träningsskor i stället! Mina gamla svartaillaluktandeklumpigasnartutansula-träningsskor får gå i graven helt enkelt!

Jag och Elisia har haft en helt fantastisk dag!!

Nu...duscha och invänta "Pensionärsjävlar"!

Inga kommentarer: