tisdag 22 februari 2011

Korsettens dagar är över!

Eller nästan i alla fall!

Jag har övergett heldräkten och övergått till en som jag köpt själv på Lindex! Den är av sorten som bara sitter runt midjan och är UTAN ben!

Det känns otroligt befriande!

I morrn är sista dagen som jag behöver korsett helt och hållet men jag har köpt den här som jag kan ha när jag jobbar!
Även fast det är skönt att slippa så är det på nått sätt skönt att ha den!
Jag känner mig inte lika sårbar när jag har den på mig!

Nu är jag i alla fall i ryggläge! Kidsen är på dagis och jag laddar inför kvällens arbetspass! Borde börja ladda inför morgondagens utbildning också för jag tror det kommer bli en bitch!
Skulle kanske ta och meditera lite i kväll när jag kommer hem i kväll för att rensa huvudet! Det lär behövas!

Inga kommentarer: