söndag 3 juli 2011

Jo men god morgon då!

Har varit ganska nöjd över tjejernas senaste sovvanor!
Elisia gick från att vakna halv fem varje morgon till att sova ända till nånstans mellan sju och åtta varje morgon!
Linny är ju tydligen av en annan sort så hon kan sova till tio om hon får så där har jag aldrig haft nått problem!

Nu är det i alla fall semester och jag har sett fram emot att få sova och ta det lite lugnt på mornarna men ack va jag bedrog mig!

Tydligen har Elisia bestämt sig för att återigen bli världenssötastemendrygtmorgonpiggasteungen i världen så tjugo över fem viskades det i mitt öra ned lagomt irriterande gnällbäbisröst...kååååm å titta på täääääväääää med mig maaaaaamma!

Jag lyckades somna om en skvätt vilket tydligen inte alls var populärt och enligt en strax femåring så är det bästa sättet och väcka en mamma att vissla och blåsa denna i örat! Tur att jag hann tänka för armen var automatiskt på väg ut i ren ilska!

Hade ju kunnat börjar städa nu men att dammsuga klockan aptidigt är nog lila populärt hos grannarna som att bli väckt med en flåsvissling rätt in i örat så jag tar nog och sträcker ut mig på soffan igen!

Ja, så får det lov att bli!

Inga kommentarer: