måndag 25 juli 2011

Sajko!!

Har nån någonsin frågat hur du mår och du stått mållös och inte riktigt vet vad du ska svara?

Jag mår bra...fast jag mår dåligt!

Hatar att inte ha kontrollen, speciellt när jag saknar den över mig själv!

Träningen gick skit...kanske för jag är sajko i dag...eller så är jag sajko för att träningen gick skit!

Det var iaf grymt att träffa mina tantbröder i dag! Att få känna sig lite saknad...att man behövs! Det är många som tycker att mitt jobb är ett skitjobb men dom har fruktansvärt fel! Att få känna att man faktiskt ger nånting varje dag man är på jobbet, den känslan ni vet när man får nån att le...från hjärtat, den får en att glömma bort alla nackdelar som ibland kan dyka upp! Det kan va allt från att torka bajs till att min favorittantbröd dog förra veckan...men man får ta vara på det som är bra!

Men jag saknar...kontrollen, min tantbröd, mina barn!
Jävla skitkontroll!

Inga kommentarer: