måndag 29 augusti 2011

Nu är det slutknarkat!

Jag tyckte att det verkade som en otroligt bra idé att börja köra med ett PWO(pre-workout)-pulver innan träningen men efter i dag så lägger jag skiten på hyllan!

Det pallar inte trycket helt enkelt utan är nog bara för sådana där tuffa gymmare bara!

Mitt blodtryck fick sig en skjuts...i typ en halvtimma...sen gick det i ide och försvann vilket innebär halvroliga svimattacker under resterande träningspass!

Inte okej!

I morrn jobbar jag kväll så då blir det bara en skvätt löpning på morgonen men på onsdag blir det dubbelpass igen uuuuutan PWO så då jävlar blir det max!

Har även rökt min allra sista cigg nyss så snart kommer jag vara livsfarlig!

Den där milen på under en timma boooorde ju inte vara så långt borta!

Avancerade dock på Kettlebells-passet i dag!

Har kört 12 kg och varvat med 16 kg men i dag körde jag 16 kg och varvade med 20 kg...och lite 12 kg! Men poängen är i alla fall att jag ändå körde mycket med 16 kg! Anledningen till att jag blandar in 20 kg är inte för att jag gått och blivit stark utan för att lura min hjärna! När jag tycker att 16 kg börjar bli tungt så kör jag några vändor med 20 kg så känns helt plötsligt 16 kg som ingenting!

Men nu ska jag duscha av mig den här vidriga lukten och gå och sova lite faktiskt så att jag orkar med den där löprundan i morrn innan jobbet!

Guten nacht!

Inga kommentarer: