lördag 24 september 2011

Så här är det!

Kära Anonym!

Nu vet inte jag vart du bor men i den här stan(läs på den här planeten) så kanske inte jobben regnar över en direkt!

Men det är inte mina arbetsuppgifter jag inte gillar för jag älskar verkligen mitt jobb och vill just nu inte ha något annat jobb...i alla fall inget annat jobb som jag för tillfället är kvalificerad till!

Min arbetsrelaterade utmattning har absolut ingenting att göra med att jag inte tycker om mitt jobb och även fast det var en speciell arbetsuppgift som körde mig i botten så är det den jag gillar mest! Jag har alltid tyckt att ordet ambitiös klingar positivt men jag har den senaste veckan lärt mig att så inte är fallet! För mycket ambition leder ingen vart utan lämnar dig utslagen i sjukskrivningsträsket undrande...vad fan var det som hände!?!?!

Så som svar på din kommentar...näe, just nu vill jag faktiskt inte byta jobb...jag vill bara sluta känna att jag vill kräkas på det!

Inga kommentarer: