måndag 10 oktober 2011

04,50...



...tyckte Elisia att det var dags att vakna...då hade jag precis lyckats somna om! Som tur var va det Förlossningskliniken på teve vilket är Elisias favoritprogram så jag kunde halvslumra en stund till!
LINNY kom vid sextiden och som jag befarade i natt så är öroninflammationen ett faktum och hon har ont! Ingen feber dock så jag har petar i henne alvedon och tänkte faktiskt vänta med ett läkarbesök!

Som tur är så har min älskade Elisia utvecklat en modersinstinkt så innan jag hann reagera så vips hade hon gjort frukost till Linny och nu sysslar hon och donar så att hon ska ha det bra! Linny uppskattar det tyvärr inte lika mycket som mig men jag hoppas att hon ser och lär!

Nu ska jag smörja tarmarna med treo så kanske jag kan komna i gång med den här dagen jag också!



Inga kommentarer: