lördag 29 oktober 2011

Sovmorgon till klockan sex...

...men vad gör det när man blir väckt av världens bästa femåring som ältat pumpalykta sen hon öppnade sina vackra blå!

Lillasyster vaknade också på rätt sida och heeeelt fascinerad över att hon vaknat under täcket...det hör inte till vanligheten nämligen! Mina barn är anti-täcke-barn i både vaket och sovande tillstånd!

I dag känns det som vi har fullspäckat schema i alla fall...det ska göras pumpalykta...den viktigaste punkten tydligen...gosa med moster Karin, bada med Fagersta gymnastikförening men eftersom allt självklart kommer på samma dag så har jag lejt hjälp med badningen så jag kan sjunga på dopet utan stress!

Kaaaaaaanske blir en skvätt hårfärgning också...i alla fall på ett håll men jag blev lite sugen jag också...men jag veeeeeeet inte än!!

Vad tror ni om rött?!?

Inga kommentarer: