fredag 4 november 2011

Å så var det dags igen!

Den årliga Halloween-cupen i Skinnskatteberg och "Nuckorna" är självklart på plats i år igen!

Tyvärr så är ju jag som jag i mitt huvud...vilket syns i rätt hårt i förra inlägget...så jag har lagt jobb i morrn så jag kan inte vara med när vi vinner finalen...mycket dumt...men ingen blir väl förvånad!

Ska försöka piggna till i bilen dit bara för just nu så sitter jag här i soffan och är inte långt i från att somna! Det hade ju varit fantastiskt om det var sovmorgon som gällde i morrn nu när jag är alldeles allena men icke! Jobbar hela helgen så sova får jag göra när jag blir gammal...tydligen!

Jag har fått en jäkla massa gjort i dag också och det är fantastiskt skönt att känna att man är back on track men då och då så sticker saknaden till i själen och jag tar några djupa andetag och nu när kidsen är hos sin far igen så blir det ju dubbla sting!

Nej nej, nu lär jag lyfta på arslet så jag inte försover mig...vore inte heller något konstigt när det gäller mig! Kommer oftare för sent till kvällspassen på jobbet än när jag jobbar förmiddag!

Jag föddes nog lite tvärtom tror jag!


Inga kommentarer: