lördag 28 januari 2012

Det började med en femtiolapp...



...och det rullar vidare!

Jag bad att få tillbaka hyran för dom 16 dagar jag inte kunde bo hemma i januari men fick tillbaka hela! Det rullar shopping i min hjärna samtidigt som den vuxna delen i mig faktiskt är lycklig över att kunna bygga på ett ordentligt sparkapital! Men jag ska nog lyckas med båda!

Grädden på moset kom igår när jag blev erbjuden ett extraknäck som kontaktperson! Jag juuuublar för det är något jag verkligen är intresserad av OCH ger en liten extra slant i kassan varje månad!

Det känns som att det är min tur nu och jag välkomnar lyckan med öppna armar!

Att jag sedan har Hansomgörmigjävligtglad vid min sida gör verkligen inte saken sämre! Det är något som jag fortfarande inte riktigt fattat vad jag kan ha gjort för att förtjäna! Men jag arbetar på det!

Inga kommentarer: