onsdag 30 september 2009

Sista inlägget...

Om en stund sätter sig fam F-S på flyget mot Sverige och Arlanda och självklart kommer dom hit och sover istället för att åka två timmars resa hem. Har bäddat fyra sängar och bullat upp kylen med frukost. Maria informerade mig om att vad som helst funkade i frukostväg, bara det blev som en svensk frukost. Så snart Greys är slut ska jag hoppa i säng och göra allt för att somna på direkten för att vad halv 4 ungefär sticka ut handen genom fönstret för att ge Maria nyckeln till garaget där dom ska stå. Hoppas sen få sova en liten stund till innan det är dags för jobb. Självklart kommer dom till dagis och hälsar på mig i morrn.. Elisia hade frågat Maria hela dagen idag om dom inte skulle åka till mig snart! Mosters finaste tjej!

Annars har dagen varit helt okej! Slutade 15 så jag fick åka hem och bara slänga mig i soffan en stund innan det var dags för handling och matlagning. Det är så tråkigt när dagarna bara rullar på.. sova, jobba, handla, äta, sova, jobba, handla, äta...... osv! På fredag hoppas jag dock att brudarna på jobbet vill komma och skåla lite. Skulle vara kul att få snacka lite skit helt enkelt. Har iaf börjat titta på resa nu och Kanarieöarna ligger just nu närmast och mest troligt åker vi i november.. mitt i slasket!

Har ju ÄNTLIGEN fått njuta av Greys idag. Hoppade dock poppisarna och klämde i mig två supersura satsumats (finns inget godare) istället. Lite nyttigare men det kändes ju inte alls som en riktig Greyskväll. Nästa vecka återgår iaf allt till det normala då poppisarna är ett faktum och jag och Maria kan smsa till varandra under hela programmet.

Nu äre godnatt och tack för mig! Har haft en ganska stor skara som läst mina inlägg och det är ju inte annat än att man blir lite nyfiken på vilka ni är. I morrn kommer Maria tillbaka igen för att förgylla era liv... eller nått!!

Kraaaaaaam!
K

Adjö adjö!

Inga kommentarer: