onsdag 2 november 2011

Sick grej liksom!



I dag slutade min mens...inresseklubben antecknar...men jag har observerat mig själv väldigt noga den senaste veckan och tamefan så är det som att trycka på en knapp och vips så är mitt psyke starkare och enkelbiljetten till psykakuten kan läggas undan!

Jag kan helt plötsligt hantera både mig och mina barn galant och hela eftermiddagen och kvällen har flytit på som i en normal familj!

Nu återstår det bara att hänga en maskin med tvätt...vilket iofs fortfarande inte är roligt men då kanske jag håller mig vaken i alla fall för i kväll är det Greys och nu när mensen är över kanske jag slipper gråtandet också!

Fast jag har inte sett att jag hållit mig vaken än...skulle jag ta kväller nu och krypa ner i min säng skulle jag förmodligen sova inom en kvart...så den håller jag mig borta ifrån!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hemliga Arne tipsar om cerazette minipiller, om du klarar hormoner. De kan ta bort mensen helt och händer det så försvinner även pms-problemen,

Unknown sa...

Minipiller är säkert skitbra...om man är normalt funtad i huvudet och inte glömmer bort alldeles för mycket hela tiden! Jag vette fan om jag skulle komma ihåg att ta dom...det är det som är det bästa med att ha spiral...man behöver inte tänka på det!

Anonym sa...

Kommer du ihåg att borsta tänderna varje morgon/kväll? Ha dem vid tandborsten.

Unknown sa...

Jodå, det gör jag ju iofs!:)

Anonym sa...

Problemet löst - ha dem vid tandborsten! :)